Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Από το ημερολόγιο του κ. Σατερθγουαίητ



Διόνυσος, 07/02/2016
Κ. Γαρμπής

Από το Ημερολόγιο του κυρίου Σατερθγουαίητ

Προβληματίστηκα πολύ με τους ενθουσιασμούς των φίλων μου.
Είχαν καινούργιο αρχηγό στο κόμμα τους.
Εγώ όμως κράταγα μικρό καλάθι. Συνηθισμένο το βουνό στα χιόνια.
Ήδη, τα πρώτα δείγματα με απογοήτευαν.
Τσαλαβούτηγμα ξανά στην πολιτική αμφιθυμία,
στον πολυσυλλεκτικό πελατειασμό,
στο διάχυτο εθνολαϊκισμό.

Εγώ τώρα είχα αποσυρθεί αλλά με ενοχλούσε
η ευαγγελιζόμενη μετατροπή της εγγυημένης κοινωνικής προστασίας
σε υποκατάστατο κοινωνικής φιλανθρωπίας,
η πλήρης εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών,
οι ακραίες συντηρητικές εθνικολαϊκιστικές προσμίξεις.
Λαϊκισμός από τ' αριστερά, λαϊκισμός κι από τα δεξιά.
Λόγος ουδείς για το σχολάζον πλούσιο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας
για την ανάγκη χειραγώγησης της ασυδοσίας και των παρεκτροπών
ενός οικονομικού φιλελευθερισμού.
Λόγος ουδείς για τη συνολική και πλουραλιστική αναδιάρθρωση
μιας προοδευτικής πολιτικής.
-Μα, όλη η Ευρώπη, όλος ο Πλανήτης, έτσι τώρα σκέπτεται.
Ισχυρό, δυστυχώς, επιχείρημα των φίλων μου.

Εγώ, όμως, τώρα είχα πλέον αποσυρθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου