Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Από "Το Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ", Τόμος IV

Κ. Γαρμπής
Διόνυσος, 07/03/2017
Από το «Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ», Τόμος ΙV


Καμιά λέξη δεν μπορεί πια να σταθεί αυτούσια∙
κουφάρια χωρίς νοήματα, ξεβρασμένα φύκια.
Όλα τα ουσιαστικά μηνύματα απομαγεύτηκαν.
Η δράση στα χέρια «μπαχαλάκιδων»,
δεν είναι πλέον η αντίθεση στη θέση, η αντίθεση
δεν παράγει το νομοτελειακό της αποτέλεσμα.

Οι λεπτές κλωστές του κόσμου μου κόπηκαν,
λείπουν απ’ τα θεμέλια οι έννοιες και τα νοήματα
που με συνέδεαν με τη ζωή μου, συνέδεαν
το είναι μου με τη συνείδησή μου,
την επιθυμία μου με τη δυνατότητα.

Βυθίστηκα στην ανασφάλεια και στην απόγνωση,
κανένα κέλυφος δε με χωράει.
Ο φιλελεύθερος λόγος διολίσθησε σε φασιστικό,
τον αριστερό διεκδικούν αλητορέμπελοι της καφετέριας.
Μια ίδια μηχανή παραγωγής εξουσίας και πλούτου
συνεχίζει να λειτουργεί στα παρασκήνια.


Τι να σου κάνουν, λοιπόν, και οι λέξεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου