Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Από "Το Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ, Τόμος ΙΙΙ"

Διόνυσος, 29/04/16
Κ. Γαρμπής
Από το «Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ», Τόμος ΙΙΙ

Ποιος μου ήρε την ιδιωτικότητα – όση μου απέμεινε δηλαδή;
Ποιο λογισμικό αναγνώρισης εικόνας
παρακολουθεί τις κινήσεις μου με τρόπο αυτόματο;
Ποια ρομποτική μονάδα θα με εξαερώσει,
γιατί πρόφερα μια λέξη λάθος
για το πρότυπο πρόγραμμα παρακολούθησης;
Με τι αλγόριθμους θα ελέγχεται απ’ τις κινήσεις μου
η συναισθηματική μου κατάσταση;

Είμ’ ένα σκουληκάκι στα λαβυρινθώδη έντερα του τρομερού Λαβιάθαν.
Ω! Τι θαυμάσια αίσθηση!

Ποιος ευθύνεται για τη διάχυση βίας
που προκαλεί η διαρκής επέκταση των συρράξεων;
Ποιος με εμπλέκει σ’ ένα τρέχον οικονομικό μοντέλο
δανεισμού, χρεών, πλαστικού καταναλωτισμού;
Ποιος μου πωλεί με το κομμάτι την πατρίδα
σε ξένα συμφέροντα κάθε λογής;
Ποιος εξυφαίνει τη δημογραφική βόμβα και τη γήρανση του πληθυσμού;
Ποιες τεχνολογίες θα υποκαταστήσουν το καταναλωτικό μοντέλο
με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα στην ανθρώπινη φύση;
Ποιος καλοσχεδιασμένος μακροπρόθεσμος στόχος
παραδίδει το μέλλον της Ευρώπης και της Χώρας μου
στους πλιατσικολόγους;

Είμ’ ένα σκουληκάκι στα λαβυρινθώδη έντερα ενός τρομερού Λαβιάθαν.

Ω! Τι θαυμάσια αίσθηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου