Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Χάσμα Γενεών

Κ. Γαρμπής, 03/08/2017

Χάσμα Γενεών
ΑΣΜΑ

Τα πενηντάρια έθαψα στον κήπο, μες στη χύτρα,
εκεί που έκρυψες εσύ τα εκρηκτικά.
«Να μην οξειδωθεί», είπες, «η μήτρα»,
«να μη σαπίσουν», πρόσθεσα, «τα μετρητά».
------
Χάσμα γενεών, χάσμα γενεών
από τον Αβραάμ ως τον Σαμψών.
Αλέθουν την οργή μυλόπετρες των μύλων
«αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων».
-----
Ξετύλιξα την ιδεολογία μου σαν σβούρα
να λάμψουνε του κόσμου μου τα ιδανικά.
«Τα άνεργα παιδιά σας είμαστε, γερο-ξούρα,
τα δικά σας πληρώνουμε τα δανεικά».
-------
Χάσμα γενεών κλπ.
-------
Μ’ αυτούς τους νέους δεν μπορώ να έχω επαφή,
τους έχει κατακούτελα χτυπήσει κάποια τρέλα.
Άλειψα στο μπλινί μου καραβιδόψυχ’ αλοιφή
να καταπίνω αμάσητα μη σπάσει η μασέλα
-------

Χάσμα γενεών κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου