Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Από τη συλλογή "Τα Κρυπτικά"

Κ. Γαρμπής
Διόνυσος 01/07/17
Από τη συλλογή «Τα κρυπτικά»


Ο Παράδεισος μου περιήλθε στη δικαιοδοσία της Ποίησης.
Στα Ομηρικά Ηλύσια Πεδία, στα νησιά των Μακάρων
του Ησιόδου και του Πίνδαρου∙
εκεί που κατοικεί ο ξανθός Ραδάμανθυς
και ο Ωκεανός στέλνει το φύσημα του Ζέφυρου που φέρνει δροσιά,
εκεί που με χαϊδεύουνε γλυκές οι ωκεάνιες αύρες.

Εκεί ο Παράδεισός μου συνιστά
ανώλεθρο δομικό στοιχείο της ψυχής μου,
εκεί εκμυθεύεται χωρίς να χάνει το θεμέλιο
που είναι η έξοδος προς τον κόσμο.
Η βύθισή μου προς τα έσω δεν αποξενώνεται
από τη ζήτηση του γήινου Παράδεισου.
Η συνείδηση στο ζώο που είμαι με κατέστησε άνθρωπο.
Η κατάβασή μου στο μυθικό πηγάδι
δεν εκμυθεύει στείρα τη νοσταλγία ενός Παράδεισου,
πηγαίνει και με βυθίζει εντός του και
με ταυτίζει με αγωνιστική επιδίωξη.
Επιθυμώ έναν πραγματικό κόσμο παραδείσιου όλβου∙
όχι όμως εκείνου που μεταστοιχειώνει τις ψυχολογικές ροπές μου
προς εφήμερες εγκόσμιες και θνητές ικανοποιήσεις.
Τα καταναλωτικά υλικά αγαθά
ποτέ δεν θα υποκαταστήσουν τα μυθικά μου.

Ο Ποιητικός μου Παράδεισος είναι

ουσιαστική ποιότητα αξιών και ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου