Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Μεταστροφές



Κ. Γαρμπής
Δροσιά, Ναός Αγ. Δημητρίου
Παρασκευή 06/03/15
Β΄ Χαιρετισμοί



Μεταστροφές

Η μέρα γέμισε χαμόγελα
είχανε, βλέπεις, λάθος προβλέψει τον καιρό.
Οι δαιδάλειες πορείες της ψυχής μου αιφνιδιάστηκαν.
Οξείες παραλλαγές, αναπαλμοί ευχάριστοι.
Έχουμε μπει, βέβαια, και στους «Χαιρετισμούς».
«Το κράτος απροσμάχητον, εκ παντοίων με κινδύνων “ελευθέρωσεν”».
Ο Μάρτιος, άλλωστε, έφθασε. Εμπρός βήμα ταχύ.
Αισιοδοξίες και πάλι περικοσμούν το νου μου.
Αίθριες νύχτες, αν και μαύρες, χρυσίζουν κάπως –
για αστρικές ευδαιμονίες θα πρόκειται.
Αλλά όχι μόνον∙ νυχτερινές περιπάθειες – ο αμαρτωλός.
Έτσι είμ’ εγώ, αποθρασύνομαι την άνοιξη.
 Λογισμοί αδιόρθωτοι, έννοιες ακάθαρτες,
αχρειώνομαι «λόγοις και πράξεσιν»
δούλος γίγνομαι των ηδονών και της του βίου ραθυμίας.
Σκοτεινές όψεις πονηρών δαιμόνων,
«την αθλίαν μου ψυχήν» εναγκαλίζονται.

Μεταστροφές.
Απελπισία εντός μου, απελπισία εκτός μου
«η των εναντίων έφοδος», απελπιστική.
Παναγία μου, «την πάσαν ελπίδα μου εις σε ανατίθημι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου