Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Από "Το Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ"

Κ. Γαρμπής, 14/10/17

Δεν είπα: «έχω δυνατότητες».
Είπα: «είμαι οι δυνατότητές μου».
Έτσι ξανοίχτηκα από μικρός στον κόσμο,
έτσι υπήρξα. Είμαι ό,τι είμαι,
όπως θα πει κι ο Ποιητής.*
Δεν υλοποίησα «δυναμικές», υλοποίησα «δυνατότητες».
Η υπαρκικότητά μου υπήρξε το
«πεπερασμένο» μου και η «μηδενικότητά» μου.
Συμφιλιώθηκα με την «πτώση» μου,
δεν είδα την ύπαρξή μου σαν
«ύψιστη αξία και ύψιστη (εν ταυτώ) αμαρτία»,**
δεν είδα ηθικές κατευθύνσεις
– αν και ηθικότερος κι από τους πιο ηθικούς.
Από humus*** πλάστηκα, Hommo ειμί.




*Τέννυσον: «…αυτό που είμαστε, είμαστε», «Οδυσσέας».
  Σημ. Κ. Γαρμπή: Ίσως, όμως, μ’ ένα διαφορετικό νόημα απ’ αυτό που του αποδίδει o κ. Σατερθγουαίητ. Ίσως.
**Κιρκεγκάαρντ.

***humus = γη (Λατινικά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου