Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Κώστας Γαρμπής - Από "Το Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ", Τόμος IV

Κ. Γαρμπής
Διόνυσος, 23/12/2016
Από το «Ημερολόγιο του Μυστηριώδους κ. Σατερθγουαίητ», Τόμος ΙV

Κυνηγός της φευγαλέας ομορφιάς…

Η Μερόπη είχε διλήμματα.
Ήταν παντρεμένη, αγαπούσε όμως άλλον.
– Αν μείνω πιστή στον εραστή μου θα προδώσω τον άντρα μου.
Αν μείνω πιστή στον άντρα μου θα προδώσω τον εραστή μου.
Πρόδωσε και τους δύο μ’ έναν τρίτο, εμένα!
Συνείδηση υποτυπώδης, φωνή ενστίκτου πιο επιτακτική.
Εγώ όμως ήμουν τότε στην Καλαμάτα έφηβος
και το μυαλό μου ήταν στις πάνδημες Αφροδίτες των οργίων.
Κι υπήρχαν πολλές τότε, παντρεμένες,
γιατί είχαμε και στρατόπεδο νεοσυλλέκτων.
Όταν υπάρχει κρασί στο επάνω μέρος της μπουκάλας
υπάρχει και στο κάτω, είχε πει ο Δουμάς.


Κυνηγός, τότε, της φευγαλέας ομορφιάς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου